Autor: Chester E.M. (chester_at_kki.net)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 09:44:06 MET DST
Renata Michałowska wrote:
> Jesli ktoś uważa że drukarki HP sš świetne, to mu współczuje. Niestety
>
> po roku gwarancji, jak ci taka padnie to już koniec. Dlaczego?
> Bo oto serwis HP po trzymaniu jej przez dobre dwa tygodnie, wyceni
> wartość naprawy tak, że przekroczy ona sporo wartość nowej drukarki.
Nie wyceni "tak żeby" tylko taki jest często rzeczywisty koszt
naprawyBTW - najczęściej Unit Exchange.
Poza tym najczęściej zgłaszaną usterką jest jej zanieczyszczenie, rzadko
uszkodzenia mechaniki czy elektroniki.
Poza tym można kupić Support Pack i gwarancja jest odpowiednio dłuższa.
Powyższa wypowiedź nie oznacza, że jestem zwolennikiem cen serwisu HP.
> co robi biedny klient, odchodzi z kwitkiem i ma dwa wyjścia. Kupuje
> jeszcze raz nowš HP ( kompletny debil) albo zmienia producenta
> drukarek
> ( to juz lepszy pomysł)
> Pozdrowionka
> Kas
Widzę, że Twoje horyzonty ograniczaja sie do obrazania ludzi, którzy są
z tych drukarek
zadowoleni. Wbij sobie zatem do łepetynki, że drukarkę można naprawić
również
w innym serwisie :)))
Zapraszam również do odwiedzenia serwisu konkurencyjnych firm.
Chester EM
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:22:24 MET DST