Re: burdel przy win98

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 24 Jun 1998 - 09:10:53 MET DST

On 1998-06-22 mes_at_friko.onet.pl said:
>Ja jestem miłośnikiem (nie mylić z fanatykiem jakich spotyka się
>w związku z innymi systemami operacyjnymi) Windows.

Bo sie bawisz komputerem i tyle ...
Jak bys musial go uzywac do konkretnej
pracy to bys zmienil zdanie. Sprobuj
porownac sobie ile czasu zajmuje konfiguracja
W95 do pracy w sieci (TCP/IP) a ile czasu
zajmie konfiguracja takiego "MINUET'a" do
pracy w sieci na takim samym komputerze
pod DOS'em? Jak czesto ta konfiguracja W95
Ci sie "przypadkowo" rozwali i ile czasu potrzeba
na poprawe?
Ja jestem administratorem i staram sie aby na sieci
pracowaly komputery pod DOS'em a jesli ktos chce
postawic pasjansa to tylko na W95 uruchomionych
lokalnie bez driver'ow do NetWare. Oszczedzam
sobie tym sposobem sporo glupiej roboty ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive