Vipper 330 się wiesza :(

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 08:03:46 MET DST

Witam !
Kupiłem sobie w sobotę Viperka na Rivie (PCI) no i niestety mam
kłopoty :(
Karta wiesza się tym częściej im więcej mam lokalnej pamięci
przeznaczonej na tekstury :(
Jak zadeklarowałem 0 to puki co się nie zawiesiła, przy 10 MB nie dało
się pograć nawet 10 minut, przy 5 MB wygaszacz ekranu wiesza się po
godzinie, a po wymianie BIOSu również FR 1.01 się wiesza :(
Czy coś jest nie tak z kartą czy też jest to normalne zachowanie przy
pamięciach EDO i potrzebuję kupić SDRAM ?
Środowisko:
P225 MMX, 64 MB EDO RAM, Vipper na najnowszysch driverach i biosie
Win98 build 1708, DX 6beta

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...