Re: dosowy sterownik do pioneera 32x

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 22:46:17 MET DST

On Tue, 23 Jun 1998 15:50:51 GMT, glogi0_at_polbox.com (Kamil Glowacki)
wrote:

>Wlasnie! Jak on sie spisuje? Glosny jest? Wygodny?
>Ladny? :-)))
Spisuje sie bardzo dobrze (mam jedynie problem z kilkoma - 4 plytkami
z czasopism, ale to na kazdym cd - moze ewentualnie nie na 2x - nie
sprawdzalem), czyta audio 10x, bez synchronizacji, bez bledow
(ostatnio mialem tak porysowana plytem ze odtwarzacz audio
przeskakiwal, a kopiowanie poszlo bez rzadnego problemu, na starym
teacu juz chyba bym musial kombinowac z synchronizacja i na 1x) w
programie WinDac.
Wydogny - mysle, ze tak, dla mnie to prawie bez roznicy, mozna sie
przyzwyczaic.
Glosny - I tak i nie. Nie ma jakis chalasow zwiazanych z czytaniem,
ale jak sie rozkreci to slychac taki szum (jednak szybkosc robi
swoje). Aje nie slyszalem zadnych wibracji i wpadania w jakis
rezonans, czy cos podobnego.
Ladny? To chyba musisz ocenic sam, dla mnie moze byc, jak wiekszosc CD
nie ma zadnych bajerow, czarna szpara na cd, przycisk dioda,
potencjometr glosnosci i wejscie sluchawkowe.

Grzegorz Sawicki
e-mail:
       gsawicki_at_friko.onet.pl
       gsawicki_at_kki.net.pl