Re: Francowata druk HP690C

Autor: Remi Schleicher (virous_at_damn_the_spammers.kki.net.pl)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 18:35:15 MET DST

Przemas Dobrzański napisał(a) w wiadomości:
<6mlgnm$q1m$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Witam wszystkich
>mam cholerny problem z drukowaniem na wymyślnym urządzeniu HP 690 C.
>Problem polega na tym, że ciągle zrywa połączenie z kompem i nic nie dają
>zmiany w czasie oczekiwania ( kiedyś pomagało ) oraz instalowanie różnych
>sterowników.
>Proszę o pomoc ponieważ cała robota leży na twardym dysku i nie mogę
>zarabiać na chleb bez wydrukowania.
>Z góry dziękuję

Ech tyle razy powtarzane było w różnych FAQ - RTFM

Możliwe rozwiązania
1. Kabel PC <---> drukarka zdechł/przełamał się w środku itp.
2. Port równoległy w PC'ecie zdechł
3. Niewłaściwe ustawienia wydruku itd.
4. Dowolny skaner na porcie równoległym _zakłóca_ dwukierunkową komunikację
z HP

I to by było na tyle... Pozdrowienia z W-wia

Remi "Virous" Schleicher
private e-mail: virous_at_kki.net.pl lub virous_at_bbs.chip.pl
* please remove "damn_the_spammers" from my address *
 * usuń proszę "damn_the_spammers" z mojego adresu *