Re: Seagate 3.2 GB

Autor: Marcin Figiel (igiel_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 14:01:19 MET DST

Ivan wrote in message <6mlmvt$2aj$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Mam jednak pytanie- jaki jest inny sposob robienia partycji oraz
>formatowania jesli ja do tego dysku nie mam dostepu ?

FDISK z DOS'a albo windy, a pozniej format.
A jak chcesz bawic sie partycjami bez koniecznosci
formatowania i utraty danych to jest taki programik
co sie nazywa Partition Magic (trzeba uwazac w
przypadku partycji FAT32 - starsze wersje PM ich
nie obsluguja).
Jak ladnie poprosisz ;) to moge Ci go wyslac na priva.

pozdrowienia z Gliwic

-={Marcin Figiel}=- --known also as IgieL