Re: Dobieranie hardware'u...

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 13:19:39 MET DST

> Duzo pytan.... postaram sie odpowiedziec:

Dzieki...jak narazie jedyna sensowna odpowiedz...

> CD-ROM to najlepiej ASUS 34X jest rewelacyjny albo TEAC 32X tez dobry choc
> nie rewelacyjny.

Co takiego jest rewelacyjnego w tym TEAC ? Cichy? Ladny? Krotki czas
dost.?

> Na razie o DVD zapomnij bo szkoda forsy a za jakis czas wyjda szybsze i
> wydajniejsze, a zreszta na razie malo jest plyt DVD.

Szkoda forsy? Roznica 1 banki? !

> Plyta to najlepiej SOYO lub AOPEN albo ABIT z chipsetem BX a jak nie masz
> forsy to SOYO LX za 335 zl + VAT.

Czy to wszystko jest AGP i ATX ? ;-)
Nieznam sie na tym a chcialbym miec to w miare szybkie.. i samo
wylaczajace sie... :)

> Pod NT mozesz uruchamiac gry ale to nie ma sensu bo wydajnosc jest duzo
> gorsza od WIN 95.
> Daj sobie spokój z duel !!!! Zadna gra tego nie wykorzysta, najwyzej jakis
> program typu 3D Studio a to i tak w bardzo zaawansowanych pracach.

ok.

> Z kart graficznych to polecam cos na RIVA 128 + Voodoo 2 - ale to jest
> zestaw dla bogatych. Dla biednych sama Riva starczy.

Co mam powiedz w sklepie?
Poprosze Riva 128? ;-)
Nieznam sie na tym po prostu...
Cena GFX'a to gdzies tak do 5 baniek moge dac... na akceleratorki vudu
to mnie niestety jeszcze nie stac...

> Intel 740 jest gorszy od Riva pod wzgledem szybkosci ok 20-30% ale lepszy
> pod wzgledem grafiki.

W jaki sposob np. i740 przyspiesza GFX w porownaniu np. z Trio64?
Chodzi mi o konkretne przyklady... acha, nie wspomniales tez czy to
wszystko jest AGP i ATX ;-) ,no i czy ma wyjscie tv...

Najlepiej gdybys znal kogos kto zna kogos ;-) ,kto zna linka na strone
(a nie strony) gdzie sa testy tego typu.... (hz : res)

> Modem najlepiej kup Zoltrixa - tani ale wydajnosc tylko troche gorsza od
> innych lepszych np US Robotics. Oczywiscie 56600 z Flash Memory.

Co to znaczy ze ma flash memory? A co z v.90 .. ktory ponoc ma sie
ukazac za few miesiecy?

> Dysk tylko powtarzam tylko Quantum SE !!!!!! Nie daj sobie wcisnac innego -
> Quantum i IBM robia najlepsze dyski - reszta to szajs

Moze sie nie zrozumielismy ,ale dysku nie musze kupowac, bo juz mam :)

>- testowalem wszystki
> to wiem. Innej pamieci do PII poza SDRAM i tak nie mozesz kupic ;-)

sorry nie wiedzialem ;-/

>jak
> masz kase to mozesz kupic pamiec typu PC100 do magistrali 100 MHz.

A jakie mam alternatywy i co to daje w praktyce?
Jakies przyspieszenie dzialania czegos...?

> Ha, ha nagrywarek DVD jeszcze nie ma w sprzedazy.
> Z karta S3 TRIO 64 daj sobie spokój - jest tak wolna, ze szkoda gadac.

Wolna? W czym? Pytalem sie o to czy przy wymianie reszty podzespolow
bedzie mi ona spowalniac np. przesuwanie okienek ;-) ?

> Zestaw do 2500 ????? Chyba sobie zartujesz. Piszesz o PII duel a potem
> wyjezdzasz z zestawem za 2500 zl ???

Sorry ,to byla blad myslowy ;) , chodzilo o upgrade
procek , GFX , glowna + obudowa , ram ,modem ... cos mi sie zdaje ze
to jednak bedzie predzej 3000 :(.

> Za PII 233

troche za wolne juz IMO :)

>z plyta SOYO LX

A co to znaczy? te literki i ktora firma jest najlepsza?
Poza tym czym sie rozni (jak zwykle w praktyce) magistrala i szyna
(czy co to tam jest) 75 od 100 i 115 ... bo ponoc ta ostatnia juz
jest...

>,64 RAM, HDD Quantum SE 3,2 GB, RIVA 128, karta
> muz., glosniki, Monitor 15 OptiView, CD-ROM Samsung lub LG 24X, obudowe ATX,
> klawiatura i mysz trzeba dac 3850 zl !!!!!

Monitor juz mam ,to samo twardziel i glosniki ;-)
Dalej nie wiem co przemawia za twoimi zamilowaniami do TEAC i ASUS...
Czy to twoj zestaw? W takim razie jak szybko chopdzi ten cedek
(LG albo Samsung) chodzi mi o czas dostepu... bo moj niestety nadal ma
jakies wonty przy uruchamianiu jakiegos programu z dostepem do dyskow
:( (jakies 3 secundy trzeba czekac)

> Taki zestaw Cie na pewno zadowoli. a za lepszy niestety trzeba zaplacic duzo
> wiecej.

266 - 233 = jakies 2 banie... tak duzo?
dvd - oridinary = 1 bania ....

Tylko tyle bym narazie usprawnil...
Poza tym na gieldzie we wrocku juz m,ozna kupowac filmiki na DVD ;-)

pozdr i licze na rozwiniecie tematu

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/
|Everything is based on immensity|