Re: burdel przy win98

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 09:50:31 MET DST

At 00:48 06-23-98 +0200, you wrote:

> Dlaczego uważasz, że Microsoft powinien udostępniać informacje
> dotyczące Word'a?
> Co ma wspólnego Word z systemem operacyjnym?

   Tworcy programow Antywirusowych nie moga prawidlowo napisac
   swoich klockow jesli nie znaja struktury plikow Worda.

   A Word moglby sie stac standardem jesli jego specyfikacja
   byla opublikowana. Inaczej jest czyms co sie nazywa
   "prioprietary standard". Czyli w kazdej chwili M$ moze
   zmienic w nim co chce. Czyli nie jest standardem.

> Czytając Twój post odniosłem podobne wrażenie, ale nie wykluczam
> nikogo z dyskusji.

> Kto to jest Kasia Figura?
> Jaki jest do niej numer?

  Telewizje ogladaj takze po dobranocce. Chyba, ze ci mama nie pozwala.
  (Chyba sie za dalekoo posuwam w zartach :)

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~