Re: Chipset BX - pyt. o płytę

Autor: PAWEL STOLARCZYK (paulus_at_WAW.PDI.NET)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 17:09:12 MET DST

Hmm, Adrianie po czesci Twoje odpowiedzi sa prawdziwe ale po czesci niescisle.

Adrian Debkowski wrote:

> Seria ASUS P2B ,Qdi Brilliance I , IV
> TAK

zgadza sie bedzi chodzil, ale NA PEWNO tylko gdy plyte ustawisz na 66 Mhz. Teoretycznie ( czyli
zgodie z especyfikacja) nie jest mozliwe aby ten procesor chodzil na 100 Mhz . To potrafia tylko od
PII 333 wzwyz. Jednakze praktycznie mozna podobno (nie probowalem) dokonac pewnej przerobki ktora
umozliwia taka prace, jednakze co za tym idzie jest to przetaktowanie i rodzi sie mozliwosc
niespodziewanych "efektow" nie mowiac juz o dodatkowym cieple. Sczeegoly na www.tomshardware.com
Tak wiec procek moze chodzic ale nie na najwyaszych obrotach plyty.

> Nie ,moga by? tez zwykle DIMM-y

To tez zalezy od rodzajow pamieci. Za w/w strona przytaczam fakt ze pamieci Samsunga 66 Mhz chodzily
nawet na 100 Mhz plycie.

PauluS

--
Paweł Stolarczyk