płyty z chipsetem ETEQ

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 01:31:21 MET DST

bawiłem się jednym takim wynalazkiem (Soyo 5ED5) i odkryłem dziwną rzecz, a
mianowicie chipset jest identyfikowany (string w BIOSie) jako :
VP3-586B-8669 //VIA597VP3 !!!!

wie ktoś coś na ten temat ? A może dali jakiś zmodyfikowany bios od VP3 ?
Tylko że Soyo chyba nie robi płyt z VP3 ...
BTW Mam problem ze skonfigurowaniem AGP na tej płycie - karta działa (Viper)
ale nie jest wykrywana jako AGP (np. w Final Reality test). Jeśli ktoś coś
wie to proszę o info ...

Cooger