ogonki w Wordzie

Autor: Jarek Skłodowski (lobehr_at_izd.psl.org.pl)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 22:09:03 MET DST

Jak miałem Worda 6 i Win 3.11 wszystkie czcionki mialy ogonki,
nawet jak nie było w nazawie PL. :-((
Jak przeszedlem na Win 95 i Word 7, to niektóre (np te instalowane
razem z HP 690C nie dają ogonków.
Te same czcionki w WordPadzie są OK. Tam też się okazuje, że czcionki
są podzielone na skrypty (zachodni, bałtycki itp) i wynika z tego, że Word
bierze z niewłaściwego skryptu.
Podobnie z Tablicą znaków. Przekopiowałem starą tablicę z Win 3.11
i ona dobrze widzi ogonki.

Jak przemówić do rozumu Wordowi, a może Windowsom?
Jarek
jarsek_at_waw.ids.edu.pl