Re: Desktop ATX jest!

Autor: Marcin Steciak (steciako_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 20:13:00 MET DST

>Ja slyszalem, zajrzalem pod adres:
>http://www.tch.com.pl/tchc/produkty/obudowy/e7200.htm
>http://www.tch.com.pl/tchc/produkty/obudowy/nova.htm
>jest tam sliczne mini.

To jest wlasnie to czego mi bylo potrzeba. Dzieki! Ale po obejrzeniu
tego drugiego cuda - nova zaniepokoilem sie ta pierwsza obudowa. Otoz
w specyfikacji obudowy nova pisze "Pentium II Ready". Nie wiem czy
jest to pic w stylu "Ready for DVD" czy moze tan napis ma jakies
znaczenie.

Do tego desktopa chcialbym wlozyc PII-266 BOX chodzacy na 3*100MHz.

W zwiazku z tym moje pytanie - moge to wlotyc do obudowy Desktop ATX?

Dzieki za wszelkie info!!

Pozdrawiam

Marcin Steciak