Re: Cofn±æ Fdiska

Autor: Zbigniew Borgosz (zborgosz_at_computerland.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 14:00:21 MET DST

>Musisz u¿yæ metody ³opatologicznej i przeedytowaæ Master Boot Record
>(u¿ywaj±c na przyk³ad Disk Editora). Specyfikacja MBR znajdziesz na
>http://averstak.home.ml.org/

OK, mam opis, ale nie jestem dobry w edytowaniu
MBRów. Prosi³bym o wiêcej informacji,
najlepiej krok po kroku, bo sytuacja jest bardzo pilna,

Na dysku po usuniêciu partycji nic nie by³o ruszane,
wiêc mo¿na spokojnie kombinowaæ i jest szansa,
¿e siê uda.

Proszê o wskazówki (zrobi³em RTFM :))

--
zbyszek