Re: Pilnie potrzebuje pomocy

Autor: Jacek Machura (machuraj_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 22:04:48 MET DST

rafalk napisał(a) w wiadomoœci: <358A768A.644416DE_at_complex.com.pl>...
>Mój modem (Zoltrix 3,66 kbps wew.) pracuje przez jakiœ czas, a potem
>nagle wingroza przestaje go wykrywac. Czasem dziala ponownie po wyjeciu
>i wlozeniu spowrotem w plyte glowna, a czasem trzeba formatowac od nowa
>twardziela i instalowac wingroze.
>Modem byl wysylany na badania techniczne i je przeszedl dobrze. Co moze
>byc powodem takiego dzialania?

Mam cos podobnego z takim samym modemem - dziala, dziala, a po ktoryms tam
zalaczeniu juz nie dziala. Wtedy dodaje na nowo port szeregowy na ktorym
jest zainstalowany (u mnie COM2) i wszystko w porzadku. Moze u Ciebie jest
cos innego, nie wiem.A co jest powodem takiego zachowania - chyba nawet
najstarsi gorale nie wiedza (nikt z grupy nie odpowiedzial na moje
ogloszenie). Pozdrawiam.

--
         Jacek Machura
e-mail: machuraj_at_friko3.onet.pl