Re: Homologacja?

Autor: Sardo Numpsa (merz_at_kki.net.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 22:49:00 MET DST

Bogdan Holewiński napisał(a) w wiadomości:
<6mdnik$cc3$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam modem Zoltrix FM-336VSP. Nie ma na nim numeru homologacji. sklep
>twierdzi, że jest homologowany. może ktoś zna numer, albo - gdzie go
znależć
>Pozdrawiam

Też mam modem tego typu ,kupiłem go niedawno i jak chyba
dobrze pamiętam numer homologacji był ,naklejony na
kartonie ,to bez sensu ale tak prawdopodobnie było .
Niestety już kartona nie mam ,jednakże w MegaBajcie
(autor.dealer Zoltrixa) twierdzili ,że wszystkie jego
produkty mają homologację .

pozdrawiam ,sardo numpsa