Re: EPOX MVP3 - gdzie w Warszawie????

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 16:10:22 MET DST

<358d2e0e.1361478_at_news.tpnet.pl>...
(www.system3000.com.pl)
>maja Epoxa MVP3. Ale to tez jest duza hurtownia, wiec pewnie
trzeba by
>sie ich zapytac, kto z nimi wspolpracuje i tam pojechac.

Ha, ja nawet wiem, kot z nimi wspolpracuje w Lublinie. Ale bede
korzystal z ich uslug dopiero wtedy, gdy w Warszawie nic nie
wypali. Bo caly problem polega na tym, ze chce (a raczej musze)
miec te plyte w sobote (sprzedaje swoje stare graty i nie chce
miec przestoju), a owa lubelska firma moze mi epoxa sprowadzic na
poniedzialek (za jedyne okolo 450 zl).
Wiec na razie kombinuje jak kon pod gore, zeby mi jutro te plyte
kupil braciszek w Warszawie i (tez jutro) przywiozl. Czy cos z
tego wyjdzie - zobaczymy.

Pozdrowienia - Harry