Host-to-PCI a ISA (bylo: Re: AWE32 i karta sieciowa)

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 15:35:00 MET DST

Dnia Thu, 18 Jun 1998 10:30:40 GMT, master_at_katowice.elbacsb.com.pl
(milosz danielewski) napisał:

> To prawda, bursty po PCI spowalniaja transfer DMA do ISA.
>
>milosz danielewski

Jesli mozna - i ja dorzuce swoje x groszy:

Poprzednio mialem Matroxa Mystique220. Czytalem sobie strony w NN4.04,
a w tle gral sobie WinAMP 1.91 + chodzil Distributed.Net GUI Client
(idle priority proces zajmujacy sie lamaniem szyfrow). I rzeczywiscie,
przy scrollowaniu ekranu przegladarki WinAMP sie zacinal. Wtedy nie
wiedzialem, o co chodzi, teraz sie to uklada w sensowna calosc.
W kazdym razie po zmianie na Rive (+drivery reference beta2) nic
takiego sie nie dzieje - moge sobie scrollowac do woli i jest OK.
Co to znaczy? Jedne drivery sa lepsze od drugich, jedna karta lepsza
od drugiej, a moze po prostu Riva uzywa czegos madrego, o czym ja nie
wiem i panowie z Matroxa tez?

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---