Re: ST32531A i TX

Autor: Rapid (rapidone_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 11:12:41 MET DST

>Mam problem: Posiadam wyżej wymienionego Seagate'a 2.5GB lecz widziałem go
>na "czarnej liście" twardzieli nie działających z TX
>I teraz mam pytanko: czy jestem skazany na VX/HX czy mogę kupić płytę z
>UDMA/33 (jak w przyszłości zmnienię dysk) ale nie TX tylko MPV3 (póki co
>płyty pod P2 odpadają- no $ :((

>Czy komuś działa ten dysk na MPV3 bez problemów???

Mam dokładnie ten dysk ,jak równiez płyte na TX (Abit AX5)
i wszystko chodzi cacy,od czasu jak zainstalowalem
support dla hdd dla płyt Abita opartych na chipsecie TX
(plik pci_tx1.exe),który jest do sciagniecie z www.abit.com.tw.
Tyle ze przedtem tez dzialał bez problemu,tylko Winda nie wiedziała
co ma na pokładzie :).Mysle ze bedzie ci działa z kazda firmowa
płytą na TX ,które ma dobry support w I-necie.
Rapid