Re: Zepsuty SB AWE-64

Autor: Adam Kosla (adamk_at_bestweb.net)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 04:04:36 MET DST

Czesc!

Mialem bardzo podobne objawy do tych, ktore opisujesz, ale u mnie
pojawily sie one zaraz przy pierwszej probie uruchomienia karty. Ty
piszesz, ze Ci sie zepsula, co jak rozumiem oznacza, iz kiedys juz
dzialala w Twoim kompie, a teraz odmowila posluszenstwa. Niemniej jednak
moze pomoze Ci opis tego co ja zrobilem:

1. W Menedzerze Urzadzen wybralem wlasciwosci Creative AWE64 16-bit
Audio (zgodny z AB16)
2. na zakladce "Zasoby" wylaczylem opcje "Uzyj ustawien automatycznych"
i wybralem "Podstawowa konfiguracja 0001" (zamiast "0000").

Skoro karta sie zglasza i Win95 ja wykrywa poprawnie, na dodatek dziala
poprawnie w DOS'ie, to mysle, ze jednak nie jest uszkodzona fizycznie.
Mnie rowniez instalator caly czas ustawial konfiguracje "0000" i karta
nie chciala dzialac (przerwanie 5 bylo zajete).

Siemko,
Adam