Word 97 i drukowanie Polskich znaków

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 11 Jun 1998 - 12:03:30 MET DST

Wojciech Cieluch wrote:

 WC> Mam drobny problem , który już wcześniej ćwiczyłem a teraz mi nie wychodzi
 WC> . Sprawa dotyczy drukowania polskich znaków w Wordzie 97 na drukarce CANON
 WC> BJC-240 . Zrobiłem co następuje : wyedytowałem klucze , otworzyłem zestaw
 WC> kluczy Hckey_Current_User/Software/Mocrosoft/Office/8.0/Word i utworzyłem
 WC> klucz o nazwie Canon BJC-240 (tak w systemie nazywa się moja drukarka ) i
 WC> w tym kluczu utworzyłem strunę Flags "8192" zamknąłem i zresetowałem
 WC> komputer i nie zadziałało powtórzyłem operację kilka razy i rezultat jest
> [...]

Mogłeś popełnić dwa błędy:
1. Nie pamiętam, czy pisze się Canon, czy Cannon (dwa 'n')
2. W nazwie drukarki pomiędzy 'Cannon' a 'BJC' mogą być _dwie_ spacje - sprawdź
nazwę drukarki i zmień na pojedynczą spację - na pewno tak jest przy starszych
driverach do BJC-4550.

Poza tym - nowsze drivery do Cannonów nie mają już problemów z polskimi
robalami.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl