Re: Biosa szlag trafil

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_enpol.gliwice.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 15:57:13 MET DST

Bratmad napisał(a) w wiadomości: ...
>cze
>mam problem
>przez nieuwage wprogramowałem do biosa płyty głównej plik exe
>i komp się rypnął
>czy jest jakas szansa uruchomić ponownie komputer (np przeprogramować Bios
>na programatorze?)
>czy płyta jest juz do wyrzucenia ?
Musisz miec dwie rzeczy: plik z wlasciwym biosem i zaufanego kumpla z komputerem.
1. Wyciagasz kosc biosa.
1. Idziesz do kumpla z koscia.
2. Rozkrecasz jego komputer.
3. Butujesz komputer (znaczy wlaczasz do pradu), startujesz w minimalnej konfiguracji.
4. Wymieniasz kosci z biosem (podczas pracy!!!).
5. Programujesz swoja kosc wlasciwym biosem.
6. Spadasz z biosem do domu (mozesz wczesniej pomoc koledze skrecic komputer).
7. Wkladasz bios do komputera i piejesz z radosci.

|   full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer    |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |