Re: Encykl.Roslin Ozdobnych

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 13:50:15 MET DST

-----Original Message-----
From: Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: Thursday, June 18, 1998 2:30 PM
Subject: Re: Encykl.Roslin Ozdobnych

>On 17 Jun 1998, Marek Oberman wrote:

[...]

>Burak jestes i tyle. Nie wiem czy ci zal, ze sam na tym nie zarabiasz czy
>ki cholera, ale jesli uwazasz, ze lepiej wydawac kase na plytki robione
>gdzies w bulgarskiej piwnicy tylko dlatego, ze maja jakis tam dziwny
>nadruk, to ja cie nie rozumiem. Poza tym ejstem zwolennikiem nie
>wypuszczania kasy za granice... Poza tym okreslenie "niszczysz drobne
>zlodziejstwo" = dajesz zarobic "grubemu zlodziejstwu". Takie masz
>podejscie ?

Nie zal mi, ze nie nagrywam, bo zeby na tym zarobic 1500 pln to
chyba sporo sie trzeba napracowac i kilka ladnych nocy zarwac.
Ja robie stronke dla firmy przez 2 dni i mam 1500-2000 wiec
raczej nie pisze tego z zalu ;)

Jak juz kupuje tloka to kupuje od znajomego wiec kasa
zostaje w Polsce i pomaga jej preznie sie rozwijac ;)
Buraku jeden........ ;)

[...]

>Jesli oryginaly beda po 60 zl to ja koncze z nagrywaniem. Dopoki nikt tego
>nie zrozumie, ze Polaka nie stac na kupienie miesiecznie ilus tam gier po
>150-180 zl jedna, to biznes nagrywaczy bedzie sie rozwijal.

I widzisz tuuu Cie boli :))) dotknelo Cie, ze pluskwie na nagrywaczy
i popieram tlkoki, co??? :)) bo sam masz mala nagrywalnie w domciu :))
to stad te buraki, nie ????? :)) Nie chwal sie tak glosno bo Ci kiedys
wjazd na rewirek zrobia a wtedy to nie ma przebacz. Oczywiscie ode
mnie sie nie dowiedza spoko, ale ludzie sa rozni ;o)))

[...]

>A tak poza tym to skroc sobie sygnaturke bo lameria od niej wali taka ze
>az szkoda....

Widzisz moze i lameria z niej wali, ja tam sie nie znam
Podoba mi sie, nie ma 10 linijek...
Ponadto wiesz... dresow nie nosze, komorke trzymam
w plecaku, wiec chyba jestem O.K. ;o)

Pozdrawiam
Marek

> jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

/----- Marek Oberman ---------------- Warsaw Poland ------\
E-mail: mareko_at_polbox.com | Strony o niekompetencji
        pesk_at_pesk.org.pl | firm, polityce, ekonomii
   WWW: http://www.pesk.org.pl | ochronie srodowiska
   SMS: link ze strony glownej | i...
\--***Strona miesiaca maja`98 wg agencji Europa Press***--/