Cd-dek i dziwna zmiana...

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 11:38:44 MET DST

Od poczatku posiadania mojej obecnej konfiguracji
mialem w srodku takie urzadzenie cd firmy hitachi
Response mial niezbyt szybki w porownaniu z innymi cdkami ,ale
stopniowo przyzwyczailem sie do tego... (to bylo mniejwiecej 1 -3 sek)
Nie wiem co sie teraz stalo... niczego nie robilem w tym kierunku(a
przynajmniej nie celowo) ale od jakiegos czasu cd-ek reaguje prawie ze
natycvhmistowo w kazdej sytuacji... mam wrazenie jakby byl caly czas w
pogotowiu.. czy cos takiego... czy ktos ie co sie moglo stac?
BTW czsami sprzet robi extra niespodzianki.... :)
Moze to cos w biosie? Ostatnio tez grzebalem w dyskach... tasiemki
zamienialem.... i prawie ze jestem podejrzliwy ze to o to chodzi...
ale chce sie spytac jakiegos szpeca na tej grupie o co moze dokladnie
chodzic :)

pozdr

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl