Re: Win95 i NT4.0 na jednej partycji?

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 19:01:00 MET DST

Witam !!!
Co do NT z Win95 to nie ma problemu tylko wtedy gdy instalujesz go w innym
katalogu taka jaka proponuje instalator czyli \winnt
i jesli wybierzesz rodzaj plików FAT jesli zdecydujesz sie na NTFS to
wszystko w czorta pójdzie i nie bedziesz mogł win95 nic odczytac. Jesli
zdecydujesz sie na NTFS to najlepiej na osobnej partycji.
To tyle zyczę powodzenia Silver
silver_at_box43.gnet.pl
Mirosław PTAK napisał(a) w wiadomości:
<34C72D35.FE5DA5ED_at_hektor.umcs.lublin.pl>...
Czołem!
Jak zainstalować obok siebie NT 4.0PL i W95 na jednej partycji -
czy jest to możliwe. Jeden znajomy chce sobie właśnie zainstalować taką
konfigurację, a ja nie mam takich doświadczeń.
Do poczytania

--
mailto:kolczan_at_hektor.umcs.lublin.pl
http://hektor.umcs.lublin.pl/~kolczan