ATOMCLOCK

Autor: Bartek (bartek_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 19:44:52 MET DST

Uzywam zegarka Atomclk ktory kidys laczyl sie z serwerem w dowolnym
obserwatorium astronomicznym i pokazywal dokładny czas. Niestety teraz
niemoge go zmusic do polaczenia sie z jakimkolwiek adresem sieciowym.
Wyskakuje blad : No anvalible network acces. Pomimo ze w ustawieniach
zegarka siec jest wlaczona to wyskakuje ten komunikat. Niewim co mam z tym
zrobic. a poniewaz o zegarku dowiedzialem sie z GRUPY to mam cicha nadzieje
ze jest jeszcze ktos kto uzywa tego zegara i wie jak z nimpostepować.

O ile koto taki by sie znalazl prosze o dobra rade

        POZDRAWIAM :)

        bartek_at_hoth.amu.edu.pl