Re: Tseng ET 6000

Autor: Marcin Bartel (przykry_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 17:33:38 MET DST

Kamil Oœmiański wrote:

> Czesc.
> Widzialem ostatnio karte oparta na ET6k za 220 zl brt(2MB). Poradzcie,
> czy kupno jej duzo poprawi wydajnosc systemu - czyli czy warto ja
> kupic?. Jesli nie, to co innego w mniej wiecej tej granicy cenowej?
> Slyszalem tez o problemach pojawiajacych sie w Wordzie. Jak z tym na
> prawde jest?
> Mam 486DX2/80, 16MB i karte Cirrus Logic 5428 1MB Vesa Local Bus. Na
> plycie mam tez jednak gniazda PCI. Pracuje w W95, glownie Word, troche
> inne aplikacje z MS Office oraz drobne, amatorskie pierdolki w
> [...]

Hi!
Jak na karte 2D jest dosyc droga, ale za to pieronsko szybka. Uzywam jej od
roku, bez zadnych problemow. Dodatkowe 2MB pozwola Ci na wyswietlanie wiekszej
ilosci kolorow. Jak pochodzisz, to mozesz dostac tez wersje 2,25MB - chyba
nejlepszy wybor. Mozna tez juz kupic ET6100 - ma lepszy RAMDAC.
Pozdrawiam

--
        Marcin Bartel - przykry
             ICQ: 5706769