Re: problem ze starym SB16

Autor: Randall Berserker (Randall_at_Kki.Net.Pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 16:40:15 MET DST

Hmm....brzmi poważnie. Nie mam zielonego pojęcia co ma zmiana płyty do
przydźwięku na karcie. Wszyscy wiedzą ,że Vibry nie są najlepsze ,a po
podłączeniu jej do nowszej i co się z tym wiąże - szybszej płyty Vibra
poprostu nawaliła.
Nie wiem ile da ci zmiana karty. Jeżeli masz jakiegoś kolesia z compem ,to
poproś go o pożyczenie karty ,lub przetestuj u niego swoją. Mogła się
zwyczajnie
zepsuć.
Jeżeli karta jest dobra ,to nie radziłbym ci jej zmieniać. SB16 jest
absolutnie
wystarczający. Wszystkie aplikacje(gry) wykorzystują obecnie standard CD Audio
,
który tak samo będzie chodził na szesnastce jak i na AWE64. Różnica leży w
kasie,
MIDI i jakości dźwięku (o tym za chwilę).
KASA - zapłacisz cztery razy więcej ,a i tak tego nie wykorzystasz.
MIDI - Awki mają lepsze midi ,ale jak nie jesteś : maniakiem , fanem midi
         lub muzykiem - nie powinno cię to zbytnio obchodzić.
JAKOŚĆ DŹWIĘKU - AWE 64 i (w szczególności) AWE 64 Gold mają polepszoną
                                jakość dźwięku ,gdyż gośćie od SB wwalili im
lepsze bebechy.
                                Jeżeli masz zwykłe komputerowe głośniczki - to
ci to wisi.

Sprawdź jeszcze z tym mikrofonem - ja tu się produkuje ,a to może być taka
bzdura.

Jak już zauważyliście faworyzuję SB. Nie uznaję innych kart. Słuchałem
"jamach"
i ich nie polecam. Sb to Sb - standard.

Jeżeli jeszcze nie będziesz mógł dojść - to na priv'a. Postaram się jeszcze
pomóc.

Randall
Randall_at_Kki.Net.Pl

Bojar wrote:

> Czesc
> Mam maly problemik z karta SB16 na proc Vibra, jeden z pierwszych modeli
> Otoz po zmianie plyty glownej z VX(Shuttle) na TX(Chaintech TDM1)
> cos wprowadza mi zaklocenia
> Objawia się to lekkimi szumami i popiskiwaniami (mam wrazenie ze wywoluje
> to HD -piski)
> Problem staje sie bardzo powazny jezeli podlacze glosniki do wyjscia ze
> wzmacniaczem
> - zaklocenia uniemozliwiaja normalny odbior
> Nie jest to tzw pisk intnetrefencyjny (chyba dobrze okreslilem?) z tym bym

Co do interferencji - SPYTAJ DR.MNIODKA.