Re: Dobra karta graficzna

Autor: Jakub Chmielewski (yacoob_at_ic.com.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 15:24:06 MET DST

Jacek Dabrowski napisał(a) w wiadomości:
<000501bd99e1$495f0fe0$f4fb74c3_at_betapc>...

> [...]

Czesc!
Sorry, ze sie wtracam, ale mam problem,

Mam Monstera 3d voodo, a chcialbym sobie upgrade'nac karte graficzna. Czy
jest sens kupowac intela i740 majac obok monstera - to znaczy czy jest on
dobry do 2d?
(Jest on bardzo tani)

Pozdrawiam
Jakub Chmielewski