ZOOM v.34I zepusty - co wymienic

Autor: Jacek Skaznik (jacekska_at_silesia.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 14:12:54 MET DST

Mam modem jak w topicu, zepsuty... tez jak w topicu. Opis uszkodzenia: po
wlaczeniu komputera caly czas jest 'podniesiony', tzn. caly czas daje sygnal
podniesionej sluchawki. Uzyte bylo wybieranie pulsowe, wiec na pewno zepsula
sie 'ta czesc' ktora do w/w sluzy (jest to ta sama czesc ktora sluzy do
podnoszenia/opuszczania sluchawki). Niech mi ktos z szanownych powie co mam
wymienic? Transformatorek? Jakis tranzystor czy co? Moze ktos mial takie
same objawy? Czesc cyforwa na 100% jest sprawna (ja sobie odpale wybieranie
tonowe i wcisne go zaraz przed wybieraniem do gniazdka to sie spokojnie
podlacza). Jak ktos co s wie to prosze na priva (nie moge w najblizszym
czasie czytac listy. EW. Prosze o adres jakiegos serwisu z okolic Katowic,
Gliwic lub Bielska, ktory naprawia modemy, w szczegolnosci ZOOMy

Z powazaniem
Jacek Skaznik
jacekska_at_silesia.pl