Re: DIAMOND VIPER 330 RIVA 128

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 12:41:56 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> On Tue, 16 Jun 1998, Zbigniew Klos wrote:

> NIGDY nie bylo takiej karty - ludzie ktorzy mowili ze sa to ET6000 z
> 3dfx-ami kojarzyli po prostu w ten sposob, ze skoro mowa jest o
> 128-bitowej karcie 2d + 3dfx, to jedyna 128-bitowa na rynku jest Tseng
> ET6000 i stad sie wziely te ploty. Osobiscie widzialem chyba wszystkie
> RUSH-e na rynku i przenigdy nie trafilem na karte na ET6000 a nawet na
> oferte sprzedazy takiej.

Ja tez sobie to probowalem tak tlumaczyc ale nie chcialo mi sie w to wierzyc bo
na stronie z wroclawskiej gieldy komputerowej regularnie pojawiala sie pozycja
ET6000+Rush. Moze jakas zlota raczka wyprodukowal cos takiego we Wroclawiu i tam
sprzedawal a moze gosc prowadzacy ta strone nie mial pojecia jaka bzdure
umieszcza na swojej stronie (to bardziej prawdopodobne) ???
Ja rowniez nigdy nie trafilem na taka karte ani nie spotkalem zadnej oferty, tym
bardzej, ze jak poprzednio pisalem, ET6000 nie ma interfejsu szyny VG96. Ma ja
tylko AT25, MX62C251 i podobno Trident ProVidia. Na www.3dfx.com jest jednak
mowa wylacznie o Alliance AT25 i Marconix MX62C251.

> jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
>
> TELNET IN PEACE ...

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |