dziwne zachowanie Windozy

Autor: Rafal (diegues_at_biosys.net)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 11:05:01 MET DST

WItam Państwa.
Mam problem, który nęka mojego peceta od jakiegoś już czasu. Objaw jest
prosty - gdy jestem w GUI Win95 system nagle, bez przyczyny zawiesza się.
Nie ma żadnego komunikatu, myszka zamiera, nie można też zresetować kompa
poprzez znaną kombinację klawiszy. Problem ten pojawiał się potwornie
często - czasem już 20 sek po wejściu do systemu - gdy miałem 486. Teraz
wymieniłem wszystkie komponenty - płytę, procesor i ram na nowe, ale znowu w
przeciągu paru dni komp się zawiesił 2 razy w ten dziwny sposób. Gdzie
problem? W dysku? Wirus? Sprawdzałem na 100 sposobów - system jest czysty!
HELP!!!
rafal_at_onet.pl