Re: WinNT4.0 a karta muzyczna?

Autor: Grzegorz Przytarski (grzegp_at_wsm.gdynia.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 10:00:01 MET DST

Zainstaluj sobie ISAPNP (plik jest na CD z NT40 gdzieś w katalogu drivers),
może w tedy wykryje ci kartę dźwiękową, oczywiście nic to nie da jeśli nie
masz do niej sterowników a NT ich sam nie znajdzie.
Co do modemu to w panelu sterowania ikona MODEMS.

Pozdrowienia Grzegorz
Silver napisał(a) w wiadomości: <6m6ibe$qpo$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...