Re: DIAMOND VIPER 330 RIVA 128

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 21:49:28 MET DST

On Tue, 16 Jun 1998 13:16:28 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>Wiesz coś więcej o tej karcie ?

Niestety tylko tyle ile znalazlem w internecie. Raz widzialem ja w
dzialaniu i zrobila na mnie dobre wrazenie - ale niestety nie mialem
mozliwosci jej potestowac

>Widziałem ją na giełdzie i całkiem mnie zaciekawiła, szczególnie
>wspomaganie DVD :)
>Tyle że układ bardzo nieznany (na RDRAMie) i w porównaniach
>znalezionych w Inecie wypada dość przeciętnie (daleko poniżej RIVy)

Na pewno nie w 2D - tam jest na poziomie Rivy. 3D jest niestety
gorsze. Jesli bardziej zalezy Ci na 2D i uzytkowym 3D niz na grach to
jednak zdecydowalbym sie na Permedie 2

>Teraz zamarzyłem sobie żeby karta miała wejście wideo (do zrzucania
>filmików i videotelefonu, mógłbym podłączyć zwykłą analogową kamerę
>którą i tak zamierzam kupić)

W niektorych Permediach tez to widzialem - np. Elsa Office 2000

>Z takich kart to chyba tylko ELSA na Rivie mi pozostaje, tylko na
>razie jest chorobliwie droga :(

Za marke sie placi :) A do zrzucania filmikow to riva raczej sie nie
nadaje. W wypadku Erazor'a rozpatrywalbym to tylko jako kosztowny
bajer

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl

Pozdrowienia

Vindex