Hyundai DeluxSan 15G+ + monster3d + matrox + nowy kabel = problemy (HELP)

Autor: Dariusz W. (_darkman_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 20:49:41 MET DST

Mam takowy monitor, jak rowniez matroxa+monstera1=drgawki na ekranie.
Kupilem wiec sobie nowy kabel pomiedzy monitor i monstera i drgawki
zniknely.
Niestety, ku memu zdziwieniu zmiana kontrastu i jasnosci w monitorze nie
powodowala wyskakiwania menu. (kabel ma wszystkie nozki, w przeciwnienstwie
do starego)
A zamiast "user menu" mialem "fact menu" gdzie na 2 podstronie było
rozmagnesowanie oraz 9300 i 6500. Nie wiedziełem zo za cholera wiec sobie
pozmieniałem co nieco.
I tak:
1. Rozwaliłem sobie ustawienia kolorów 9300 i 6500 (mozna tez bylo zmieniac
zielony!!)
2. Zmieniłem fabryczne ustawienia obrazu na takie jak mi odpowiada i
nacisniecie teraz "recall" nie powoduje zmniejszenia sie obrazu
3. Jak rowniez podkrecilem ustawienia jasnosci obrazu

I teraz jak ktoś może, to niech mi poda wartości kolorów dla:
9300 - ja mam 181, fix, 179
6500 - mam 216, fix, 186
oba ustawiałem na oko, pamietajac ze 6500 jest bardziej czerwony.

Może ktoś wie, czy wyciecie tej jednej nogi w kabelku "naprawi sytuacje" bo
w tej chwili uzywam starego kabla w obawie przed rozstawieniem monitora do
konca.

Na koniec. Gdy podpialem bezposrednio monitor z matroxem ku mojemu
zdziwieniu wszystko bylo Ok.

Jak ktos chce poexperymentowac, moge pozyczyc kabel...