Re: Jaka wybrac karte AGP ?

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 14:08:09 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<35870a5b.1076173_at_news.lublin.pl>...

>Nie sądzę ponieważ jeszcze do niedawna obie te karty kosztowały równo
>- mniej więcej 600 zł, Diamond raptownie potaniał (może szykują
>magazyny na Rivę ZX) a Elsa nie, jest więc pytanie czy i kiedy Elsa
>wykona podobny manewr ;)

NIe jestem pewien czy to nie poltka, ale slyszalem od kolegi, ze
szykuje sie jakis proces przeciw producentom Rivy (jako ukladu),
ze niby to bezprawnie wykorzystano w niej czyjes patenty.
CZy ktos wie czy to prawda? Moze wiec dlatego niektorzy
producenci kart obnizaja ceny (boja sie), a inni nie, bo sa pewni
siebie?
 Trzymcie sie

--
         Harry (Misiek)