Re: n'RIVIA & problem

Autor: WuZych (wuzych_at_supermedia.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 11:54:00 MET DST

> Postepowalem wg. wszelkich zalecen :
> - Win OSR 2.0 + patch usbsup.exe + patch PIIX4 + draivery Bus Master v.3.01
> (dla plyty Asus P2LX97)
> - zmiana klawiatury na U.S.
> - wylaczenie shadowing'ow w BIOS-ie
> - zmiana sterownikow na "standartowa karta VGA"
> -instalacja sterownikow producenta (tych nowych ....0.180)
> a potem - blank screen :-((((((((((( [ciachciachciach]

tiaaaa - skad ja to znam ;-(((((a probowales sterownikow niefirmowych - nvidia
relase 2 ?
u mnie na asusie tx97 i viper v330 bylo odwrotnie - sterowniki
nvidi dawaly blank screen - ale poszlo ze sterownikami diamonda
proponuje wiec probe ze sterownikami nvidii albo starszymi sterownikami
producenta?
a moze jakis nowy bios do STB - probowales znalezc i sflashowac?
a probowales nagiac troche instrukcje instalacji - ja ktoryms razem (hehehe - w
sumie
kilka razy przeinstalowywalem system i prawie zawsze inaczej mi sie riva
instalowala :( )
nie moglem zainstalowac rivy na klawiaturze US - a na polskiej poszlo od razu
sprobuj wiec tez roznych kombinacji - bez usbsup, bus master czy klawiatury US

dla pocieszenia - na szczescie win 98 (przynajmniej beta3) bez zadnego bolu
rozpoznaje
i instaluje poprawnie rive - wiec moze przesiadka niedlugo na nowy system
uprosci
nam zycie, oczywiscie za symboliczne kilkaset PLN do kieszeni MS :-(((

> (a propo nie moglem znalezc w swoim BIOSie funkcji "Asign IRQ for VGA card")

ale asusy raczej z automatu przydzielaja irq, mozesz tez podac jakie irq ma byc
na ktorymslocie PCI - a najlepiej daj na wszystkich auto

pozdr

ZYH
"Sorry, this virus requires MS Win 98"