Re: Jak utworzyc siec ?

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 10:17:09 MET DST

Ma'Lou napisał(a) w wiadomości: <6m2p4t$htb$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>A wiesz moze jaka jest roznica oprocz ceny, co dziala szybciej (tzn. sa
>mniejsze opoznienia) ?????

Owszem skrętka jest o wiele szybsza, ale przyjałem ze gosciu bedzie
wykorzystywal tą sieć tylko po to zeby ciupać w QuakeII - to tak jakby kupic
Ferrari aby nim jeździć po bułki 100m od domu (tzn jak kogoś stac to prosze
bardzo ;-)) )

pozdrawiam
Kornel Zieliński
corelek_at_kki.net.pl