Re: jeszcze microsoft

Autor: Zbyszek (okon_at_cicero.law.uj.edu.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 02:54:53 MET DST

Tomasz Krawczyk <tkrawczyk_at_writeme.com> napisał
[ciach]
> Nie. Mam na mysli, ze Linuch tez moze sie wysadzic. I to jest jest
aksjomat
> kazdego systemu operacyjnego. Nie da sie uniknac bledow.

Mam dla Ciebie (i nie tylko dla Ciebie) propozycję - zupełnie poważną. Jest
sobie grupa pl.comp.os.advocacy. Jak łatwo sie domyślić jej tematem są
spory nad wyższością jednego systemu operacyjnego nad innym. Grupa ta
cierpi na pewien problem - brakuje tam zwolenników Windows, a ostatni
bastion padł, kiedy Paweł Wimmer zadeklarował gotowość zainstalowania
Linuxa. Jeżeli chciałbyś pojawić się w tym miejscu, to wszyscy bardzo by
się ucieszyli, a i dyskusje na pl.soc.prawo były by bardziej zgodne z
tematyką grupy.

Pozdrawiam -

--
Zbyszek