HP DJ 400 nie pobiera papieru !!!

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 15 Jun 1998 - 11:27:00 MET DST

Robert Kuznicki wrote:

> [...]

Każdy użytkownik starszych drukarek HP...

 RK> Ja mam dokladnie ten sam problem, tylko ze z drukarka HP DJ 510.
 RK> I tez nie bardzo wiem, co z tym fantem zrobic :((
 RK> Dolaczam sie do prosby o pomoc.

Po prostu trzeba czyścić od czasu do czasu rolki. Najlepiej spiritusem, a jeśli
już nie pomaga, to trzeba kupić gąbkę ścierną, włożyć w miejsce papieru i
zasymulować zaciąganie kartki kilka razy. Oczywiście powtórzyć dla wszystkich
rolek.
Swego czasu firma HP przysyłała zarejestrowanym użytkownikom takie ustrojstwo
do czyszczenia rolek.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl