news via modem

Autor: Bartek Poznaniak z Poznania (bartek_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 13:52:30 MET DST

Prosze o pomoc w osiagnieciu dostepu do news'ow przez modem.
Dotychczas korzystalem z list dyskusyjnych poprzez siec LAN na Uczelni.
Kilka dni temu kupilem modem i probowalem zainstalowac News w domu.
Niestety bez powodzenia :(.
Korzytam z serwera: news.amu.edu.pl po podlaczeniu sie do niego (modemem)
wyskakuje komunikat ze serwer przerwal polaczenie i mam sie skontaktowac z
administraorem. Podejzewam jednak ze cos zle skonfigurowalem bo na ten sam
serwer wchodze bez problemu z uczelni.
Prosze o pomoc i jesli to mozliwe to prosze o remailowanie wypowiedzi na
ponizszy adres e'mail poniewaz do poczty z domu mam dostep bez problemu (do
www tez)

Z gory wielkie dzierki i pozdrawiam !

 Bartek Poznaniak

bartek_at_hoth.amu.edu.pl