Logowanie w TP SA w Warszawie - zmienilo sie?

Autor: Kamil Glowacki (glogi0_at_polbox.com)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 20:45:34 MET DST

Czesc!

Wchodze dzis do sieci... czkeam, czekam... rozlaczylo mnie... tzn.
modemy negocjuja i zamiast pojawic sie napis "Witamy w Internecie!
Wpisz..." bialy ekranik... uzywalem skrypu wiec wszystko sie walilo...
pomyslalem, ze pewnie cos im sie popsulo, ale sprobowalem jeszcze raz
tylko, ze bez skryptu i co??????

Poszlo! Tylko, ze zamiast bialego ekranu, zeby wpisac haslo pojawilo
sie okienko windowsowe z napisem, zeby wprowadzic haslo i usera...

Mam pytanie:
Czy TPSA _dzis_ wprowadzilo nowy sposob logowania, czy mi sie cos
popieprzylo, czy przypadkowow wgralem jakis driver, programik, skrypt,
protokol, ktory tak robi???