Re: DLL-Pomocy!

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 15:04:05 MET DST

At 10:54 06-14-98 +0200, you wrote:
>Czesc Wam
>Sciagnalem Visual Basic 4.0 Runtime Library bo byly mi potrzebne do
>zainstalowania licznika polaczen ale gdy probuje zainstalowac te dll
>to otrzymuje komunikat "unexpected error,quiting" i koniec.

  Ja sie na tym nie znam ale na logike i zgodnie z przyjeta praktyka
  ty nie instaluj tych .dll ale je wgraj do katalogu system i juz.
  chyba, ze je masz w postaci skompresowanej (mozna poznac po
  rozszerzeniu .dl_) to wtedy zrob na kazdym z nich
  expand xxx.dl_ xxx.dll
  a potem wyrzuc te .dl_ z katalogu.

  Oczywiscie rob to w DOSie.

  Oczywiscie przyczyna tego, ze nie mozna ich zainstalowac jest
  taka, ze:

    a) masz za malo miejsca na dysku lub uszkodzenia struktury
       (zrobienie skandisk i defragmentacji moze pomoc)

    b) jeden z instalowanych .dll jest juz na dysku
       i jest aktualnie uzywany przez twoj system.
       (zamkniecie innych programow z wyjatkiem instalatora
        moze pomoc)

> Piotrola
> rolpiotr_at_box43.gnet.pl

   wyrzuc sobie niepotrzebne spacje z linii pod SIGiem

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~