Re: Pytanie o pamiec SIMM i DIMM

Autor: Piotr Kamiński (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 12:43:23 MET DST

Wojciech Głoćko napisał(a) w wiadomości:
<358375ea.0_at_zeus.man.szczecin.pl>...
>Mam plyte glowna FIC 502 obslugujaca procesory do 233 mhz. Na plycie sa dwa
>sloty na pamiec SIMM (oznaczone jao bank 0) i dwa sloty na pamieci 168
>pinowe DIMM (oznaczone jako bank 0 i bank 1). Obecnie mam zajete oba simmy
>(2x16mb). Czy moge dolozyc pamiec w ten sposob ze dokladam 32 albo 64 mb do
>ktoregos z wolnych slotow dimm tak ze bede mial 2*16 mb w simmach i 32 albo
>64 w dimmach ???

Raczej nie - jest na pewno napisane w instrukcji do płyty, czy wolno
mieszać. Większość płyt na to niestety (?) nie pozwala (simmy są 5V, a
dimmy 3,3). Jeżeli nie masz instrukcji, to we wtorek mogę sprawdzić na
pewno.

pozdr
Piotr Kamiński
pkam_at_infocomp.torun.pl lub pkam_at_cc.uni.torun.pl
http://www.cc.uni.torun.pl/~pkam
klucz publiczny PGP na stronie lub finger pkam_at_alf.cc.uni.torun.pl