Konfiguracja pamieci w win...?

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 02:13:04 MET DST

Hello Maciek!

12 Jun 98 18:43, Maciek Dobrzanski -> do All:

 MD> Nie potrzeba. Win95 nie korzysta z ww. sterownikow, bo ma wlasne.
 MD> Natomiast jesli chodzi o programy DOS'owe uruchamiane w sesji dos pod
 MD> win95 to system przydziela kazdej sesji tyle pamieci ile uzytkownik
 MD> chce (lub tyle ile potrzeba jezeli opcje 'pamiec' sa ustawione na
 MD> automatyczne).

No i co z tego, ze przydziela...?
Zeby program dosowski umial wykorzystac "przydzielona" pamiec musi byc ona
"uformowana" przez odpowiednie mechanizmy obslugi jak EMM, DPMI, czy VCPI,
a te trzeba najpierw zaladowac.
Probowales n.p. odpalic gierke _wymagajaca_ EMS'a bez EMM386.SYS ???
Sprobuj tez wstawic DOS=LOW,NOUMB, zaladowac obsluge DRVSPACE, a potem odpalic
cokolwiek bardziej wymagajacego w sesji dos...
            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.