Re: HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - raz jeszcz

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 22:11:23 MET DST

Bolek napisał(a) w wiadomoœci: <3584a108.1391802_at_news.tpnet.pl>...
>Czesc!
>
>W porzachu! Teraz to juz sam nie wiem co kupic. Podam swoje kryteria,
>a Wy chlopaki wybierzcie dla mnie drukarke, ok?
>
>1. W miare szybka

>2. Ladnie drukujaca tekst i zdjecia

>3. Tekst ladnie na zwyklym papierz

>4. zebym mogl sobie kupic tusz w Inkpolu i bez problemu napelniac
>(WAZNE)
>5. do 1000zl
>6. niezawodna
>
>Jaka kupic?

Takich kryterii jednoczesnie nie spelnia zadna drukarka
Gdyby nie p.4i5 polecilbym Ci Lexmark 5700CJ
Gdyby nie p.4i6 Epson Stylus Color600
p2 i p6 niespelniajaHP

>Oto jeszcze pytania:

>Czy na HP 690C zdjecia wychodza ladnie? A tekst?

Zdjecia nie najlepiej, zle cieniowanie, klopoty z poltonami, tekst troche
lepszy, rzadko biale plamy.
>Czy ktos probowal napelniac tusz w HP?

Robilem to w 660C, spokojnie glowice wytrzymuja dwa napelnienia
>Jak jest predkosc HP 690C?

Danych producenta nie pamietam, jednak w swojej klasie byla dosyc szybka.
>Czym sie rozni HP690C od 720C?

HP720C jest tak naprawde drukarka 8'mej serii, rozwiazania technologiczne
pochodza z 890C.
>Czy warto kupic HP?

Moim zdanie nie, szczegolnie do domu. Jeszcze sie nie spotkalem z HP, ktory
by dobrze odwzorowal fotografie, nawet z uzyciem photo kit'u. Poza tym cena
jest nie porownywalnie wysoka do drukarek produkwanych w Azji.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl