Re: Czy warto kupic skaner Primax Colorad Direct?

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 16:37:02 MET DST

>Czytalem w CHIPie opis skanera Primax Colorado Direct. Jest on tani i
>dostal Chip-Tipa. Czy warto go kupic? Nie robie zadnych
>profesjonalnych rzeczy. Chodzi o uzywanie w domu, czyli OCR, zdjecia
>(wysylanie przez e-mail do rodzinki ;), internet itp.
>
>Warto???

Warto. Warto. Ale zwroc uwage na jedna rzecz. To jest skaner na LPT. Czesto
jesli masz drukarke, to oba urzadzenia sie gryza. Nie jest to regola, ale
czesta przypadlosc. Wiec w najgorszym wypadku musisz dodac LPT i tracisz
przerwanie. Soft dolaczany jest do d... To znaczy jedyne co potrafi to
skanowac. Nie ma mozliwosci np. usuwac mory. Ale ogolnie dranstwo jest
szybkie i dobre. Sam go mam i to bynajmniej nie z powodu tej ceny. Chip
dziwnym trafem wystawil wlasciwa ocene. Masz pytania, to na priva.

Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
UIN - 1905051