Re: Upgrade Zoltrixa

Autor: Remigiusz Sagan (rs_at_mi.ikp.plxxx)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 12:20:40 MET DST

> Tej kosci w podstawce czy tej kosci wlutowanej ?

Oj nie pamietam, bardzo dawno nie zagladalem do kompa :-) Ale na
chlopski rozum, to musi ona byc w podstawce, bo producent przewidzial
w pore mozliwosc jej wymiany (o tym wszak mowimy).

> Mowisz o emulacji 56 na modemie 33K ?

Nie, mowie o modemie 56k. Nowa kosc = nowy modem (mniej wiecej). Ale
jest to juz pelny 56k.

> Jedna kostke dla czlowieka wymienic to blachostka.
> Natomiast dostarczenie tych kostek do wszystkich klientow
> to rzeczywiscie moze kosztowac.

Tu niestety nie chodzi o wymiane jednej malej kostki ale o jej cene.
Nie caly rok temu kosztowala 250 PLN. Nie wiem jak dzis, ale chyba
wiele nie staniala.

---
PS. W przypadku reply usun xxx z mojego adresu.