Modem Zoltrix Win HSP a problem....

Autor: Tomasz Marek (tomma_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 16:46:35 MET DST

Witam,

mam problem. Komputer jest w miarę standardowy (VX A Trend, MMX, ATX)
a nie jestem w stanie zainstalować w nim modemu Zoltix Win HSP (modem
programowy po części wewętrzny). Nie jest to wina:
    - modemu (podmieniałem inny na pewno sprawny)
    - slotu,
    - konfiguracji systemu (zmieniłem HDD z Windą)
    - biosu
    - konfliktów
    - itp. itd. oczywistych przyczyn.

Inny modem np Zoltrix na kościach Rockwell pracuje poprawnie. Jedyne co mi
przychodzi do głowy to ten nieszczęsny ATX. Mam też problem z innym
komputerem.
To samo nie widzi modemu. Komputery są zupełnie inne. Łączy je tylko
standard ATX.

Czy ktoś ma jakieś uwagi ?.

Tomek.

Tomasz Marek