Re: Podkręcanie PC

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 16:15:46 MET DST

Głogowski Marcin wrote:

> Mam PC z iNTELEM 166 MMX i chcę coś z tym żółwiem zrobić, więc proszę o
> odpowiedź, czy podkręcanie jest bezpieczne, ile na takim "podkręcaku"
> pociągnę, czy szybkość pracy rzeczywiście wzrasta i gdzie można znaleźć
> info jak to zrobić.
> --

Moj od 8 miesiecy chodzi na 2.5*83=208, nie bylo problemow, nawet w
BIOSie zminimalizowalem wszystkie timingi i nadal spoko. Ale zeby nie
przeginac na darmo, to zalozylem duzy wiatrak i kabelek od turbo na
zworke od 83MHz. Jak chce pograc w cos 3D to wlaczam. Ale czesto
zapominam wylaczac :)

--
	Artur J. Gawryszczak
	gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl