Re: Upgrade Zoltrixa

Autor: Remigiusz Sagan (rs_at_mi.ikp.plxxx)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 14:38:37 MET DST

>Czy ktoś z szanownych kolegów wie coś na temat programowego upgrade 33.6 do
>56? Nie wiem czy jest to w Zoltrixie do wykonania przez przeprogramowanie
>flasha ale na różnych stronach WWW można spotkać takie programiki do innych
>modemów więc czy Zoltrix z Rockwellem na pokładzie da się do tego namówić?

Z tego, co wiem upgrade Zoltrixa z Rockwellem 33,6 polega na wymianie
tejze kosci na Rockwella 56. Softwarowo sprawa jest chyba
niewykonalna. Koszt upgrade'u hardwarowego mozna chyba porownac do
wymiany calego modemu na szybszy, a zatem moim zdaniem nie warto sie w
to bawic.

---
PS. W przypadku reply usun xxx z mojego adresu.